om mej då

Tja!
Jacky heter jag, o är nått så ovanligt som en kille i ridsporten.. fast just den typen som jag, kanske inte är så jätte speciell....
Jag är en rätt biffig kille, i mina bästa år.. 139,5 hög o ja rätt snygg om jag får säga det själv!
Jag bor på en nice gård med mina grymma kompisar, har ett eget ganska stort rum med allt jag behöver..
Min Tjej, Evelina är lite äldre än mej, blond o rätt lång.. fast spinkig!
hon kommer hit nästan varje dag, så ja vi ses rätt ofta, jag o min älskling!

mina favvo intressen är ju såklart att hoppa,dressyr är rätt nice men hoppning är lätt roligast!
spelade fotboll innan men la ner d o sattsar bara på hoppningen!
ääälskar att äta me, så rooligt! jag kan äta en hel dag, promise!

det här va lite om mej, hoppas ni vill följa mej, min tjej o mitt liv- mot toppen

/Jacky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0